søndag 5. august 2012

MANDAGSTEMA # 52: Jubileum - Vær med i trekning om en premie!


Velkommen til 1-års Jubileum i MANDAGSTEMA!
 Jeg holder nå denne utfordringen for 52'de gang -jeg har altså holdt på i et år! Neste mandag begynner vi på år nr.2:o)

I denne forbindelse synes jeg vi må feire litt, så Dere kan nå være med i trekningen om å vinne 1 års abonnement på magasinet
 Natur&Foto.


 Det eneste Dere trenger å gjøre for å være med, er å delta på denne ukas fotoutfordring, samt linke bidraget ditt tilbake til Mandagstema:o)
Jeg vil trekke ut en vinner på random.org.
 Vinneren blir annonsert i neste ukes Mandagstema!
Utfordringen er hele uka, frem til søndags kveld kl. 20:00
(Dette er IKKE en konkurranse om beste bilde, KUN en utfordring for alle som liker å fotogrfere!)
Denne ukas tema er:
PORTRETT / PORTRAIT
Jeg har selv liten erfaring med portrett-bilder, men i sommer har jeg begynt å eksprimentere litt.
Her er mitt bidrag: Junior har vært "modell" :o)


Velkommen til å delta med et portett eller to - enten det er av deg selv, noen du kjenner eller kankje et portrett av katta di? ;o)

Fortsatt fin August til Dere!

21 kommentarer:

  1. Gratulerer med ditt første år med fotoutfordring!! Jeg har prøvd å henge meg på hver gang jeg har hatt anledning!! Synes det er så kjekt. Også er det en kjempefin måte å bli kjent med andre sine blogger på. Så tusen takk skal du ha Helene!! Du og bloggen din er til stor inspirasjon på mange måter!! :))

    Stor klem:))

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års jubileum :-D
    Har ikke vært med tidligere, men er stadig innom for inspirasjon!
    Men trenger å bli bedre på fotograferig så skal prøve å være med masse på år nr. 2 ;)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. Grattis till ett år, med en fin utmaning!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med jubileum! Jeg er ofte her inne og nyter bildene dine, de er både til inspirasjon og glede! Herlig bilde av Junior!
    Og mandagstema er så kjekt å følge med på, mange flotte bidrag hver uke.
    Tusen takk for at du står på!

    SvarSlett
  5. Grattis till 1-års jubileum! Porträtt är sannerligen inte det lättaste, men du har tagit en fin bild på Junior.

    SvarSlett
  6. Tillykke med 1-års jubilæet Helene; superflot at du har klaret Mandagstema trods sygdom.
    Rigtig god vind fremover med alt :)

    SvarSlett
  7. Grattis till 1-årsjubiléet. En inspirerande fotoutmaning som du gör så bra!!
    Fint porträtt på lilleman!!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med ettårsjubileet! Temaet du valgte denne gangen er heller ikke jeg noen "ekspert" på. Men noen portretter knipses det likevel. Så jeg er med også denne uka :o)

    Liker bildet ditt, nydelig lys og soft. Heldig som har en så flott modell, han er virkelig en sjarmør!

    Ha en fortsatt fin sommer, Helene!

    Ireneklem

    SvarSlett
  9. Gratulerar till det första året! Hoppas du fortsätter länge än! Fin bild på sonen.

    SvarSlett
  10. GRATTIS till ettårsjubileet, tänk vad fort tiden går.
    Ha det bra;-)

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Kære Helene
    Du skal have en KÆMPESTOR TAK, fordi du har været Mandagstemadirektør i et år. Din indsats har givet mig mange spændende udfordringer.
    Det er et skønt billede, du bringer på bloggen.

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse med 1 år med "Fotoutfordring"! Du har hatt kjempefine og kreative utfordringer til oss! Håper du fortsetter i mange år til!:)

    Kjempefint portrettbilde du viser! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  14. Jättefint porträtt du åstadkommit!

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 1 år med utfordringen! Så spennende med premie da. :)
    Flott bilde av sønnen din!
    Ha en fin fortsettelse på august! :)

    SvarSlett
  16. Här klampar jag in och gör alldeles fel så att jag hamnar på två ställen vilken inte var min mening. Hoppas att du kan ta bort den ena. (Nr 44 och nr 73)

    SvarSlett
  17. Eg deltek for første gong her inne hos deg. Har brukt to bilder i innlegget mitt, for eg klarte ikkje å velge... Håpar det ikkje er utanfor reglane:)

    SvarSlett
  18. Grattis och jag tror att jag bara missat ett par gånger!

    SvarSlett
  19. Gratulere med 1 årsdagen. Jeg linka inn et bilde til deg idag.
    Ønsker deg en flott tirsdag.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse med 1 år Helene:)

    Jeg har fulgt deg lenge og gått i snart et år og tenkt at jeg skulle være med men det har dessverre bare blitt med tanken hver uke. Men denne uken er jeg endelig med, så kan jeg i alle fall si at jeg var med det første året;)
    Ser ikke linken min her hos deg, tar det litt tid før den kommer opp?

    Fin kveld til deg
    klem Hanne:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)