fredag 3. august 2012

FREDAGS-MODUS!

Det er endelig fredag igjen - herlig!
 Jeg håper været blir bra i helgen,
 for etter denne regneværs-dagen vi hadde igår,
 kunne jeg tenkt meg litt sol!
Jeg får gjøre som disse på bildet under..
 De titter opp på himmelen og ber om fint vær, kanskje?
Ser ut som om det funker:o)


 Disse traff vi på da vi var i Liseberg i forrige uke.
 Da var det sol fra skyfri himmel og 27 grader. Slikt vær  ønsker jeg meg i helgen:o)


Dette blir mitt Himmelske bidrag denne uka:o)


8 kommentarer:

  1. Vi krysser fingrene for at sola kommer i helga. Har fortjent det nå!

    Ha en flott fredag! Klem

    SvarSlett
  2. Ser ud til at de griber efter solen :-)

    SvarSlett
  3. Flott bidrag! ;)
    Det er klart vi ønsker oss mer sol! :)
    Håper den skinner på deg idag.

    SvarSlett
  4. Härliga bilder från fina Liseberg!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  5. Hei! De var flotte, kanskje vi skulle gå ut å stå sånn vi også...så kommer sikkert finværet... Ha en fin helg, som vi håper blir varm og god, klem

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Herlige bilder fra Liseberg! Vi får strekke oss etter solen her også, så kanskje den kommer!
    Ønsker deg en riktig fin helg ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  7. håper om fint vær her også fremover. FRa " Himmelsk"

    SvarSlett
  8. Å så fine bilda Helen, håper sola skinn på dæ, vi er i Boden i strålende sol, nyter det bare :O)

    Takk for koselige ord inne hos mæ, ha ei fin helg, klem fra Lisbeth ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)