torsdag 18. august 2011

Så koselig!


. . . ja, for jeg har fått nye følgere !
Og vil  ønske mine nye følgesvenner hjertelig Velkommen. Veldig moro at dere liker bloggen min, og jeg håper jeg kan fortsette å glede med mine innlegg og bilder. Jeg ser frem til felles glede og inspirasjon fra hverandres blogger !



Velkommen til :

Lina fra  Huset i skogen

Asbjørg med bloggen Primula og mere til

Pia med bloggen Pigen fra landet



Bloggen Hagemor

Benita med bloggen Marmeladen

Merete med flere blogger, bl.a. Fotobloggen - Meretes Bilder

Hjertelig velkommen tildere nye som jeg ikke kan relatere til noen blogg. Om dere har en blogg (som ikke vises på profilen deres), så send meg en mail!

Jeg vil også minne om min Give Away, som varer til 15. september. Vil du være med, klikker du på bildet under!
Da må dere ha en fortreffelig aften : o )




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)