onsdag 3. august 2011

En deilig dag på stranda

Det er herlig å bo i Norge om sommer'n når været er slik man vil ha det! Deilig vær og badetemp på rundt 22 grader. Da går det an !  Jeg må innrømme at jeg synes vannet var litt kaldt, etter å ha vært i Thailand der vannet hold rundt 10 grader mer.. Men bare jeg fikk dukket under, så var det greit :o )
Det var ekstremt lavvann idag, så man måtte vasse ganske langt...








Det er ikke en selvfølge med slike varme, late sommerdager.
Man må ta vare på dem og bruke dem som best man kan.

Ha en fin kveld!


6 kommentarer:

  1. Du tar så nydelige bilder! Det er en fornøyelse å følge din blogg!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Likner på ei strand jeg har vært på:) Sånn sommer liker vi:)

    SvarSlett
  3. Åse: Takk for det! Jeg synes det er veldig gøy å ta bilder:o) Hyggelig at det jeg viser faller i smak:o)

    Ingrid Andrea: Ja du har kanskje vært på denne stranda du også? :o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Det så veldig deilig ut! Kjempefine bilder.

    SvarSlett
  5. Jag hade gärna bott i Norge året om, det är det vackraste land jag kan tänka mig.....
    Agneta kram

    SvarSlett
  6. Virkelig flotte sommerbilder!!
    Kos dere!!
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)