fredag 2. september 2011

MORGENSTEMNING # 3


Det er Helg og det er igjen duket for MORGENSTEMNING


Morgenstemning er en fotoutfordring som går hver Lørdag og gjennom helgen! Her kan du være med om du har et bilde som indikerer en eller annen morgen stemning i dine øyne. Mye kan skape morgenstemning.Det er ingen begrensninger - bare hva morgenstemning betyr for Deg! Det kan være god morgenstemning - eller dårlig ! Kanskje du har opplevet en eller annen morgenstemning gjennom uka som har vært ? Eller tidligere i år? En morgenstemning som ga spesiellt intrykk? Det er lov å bruke arkiv-bilder!  Husk at om du ikke har anledning til å delta på lørdag, så har du også en sjans på søndag. Fotoutfordringen varer hele helgen !

Bli med og ønske GOD MORGEN med et koselig innlegg, du også, da vel!

Morgenstemning for meg, kan f.eks være å kunne plukke sine egne tomater til brødskiva på morningen . . .


Vil du være med på MORGENSTEMNING, klikker du på InLinkz-ikonet og følger innstruksene !

LYKKE TIL !


13 kommentarer:

  1. Tusen takk for besøket og god helg til deg også....morgenstemningutfordringen har jeg ikke hørt om tidligere...kun sky watch og himmelsk hos Petunia som jeg går ut fra er samme opplegg....

    SvarSlett
  2. Hi again, It is a rainy and humid evening. Good time to check in with your Blog and others I am following. I am still having trouble translating your Blog. Some Blogs have a translation tab which helps. Let me know if there is something I can do to follow your Blog. Here at Gardens at Waters East on the shores of Lake Michigan Falls is starting. Still beautiful but many flowers have finished for the season. Jack

    SvarSlett
  3. En frikplukket tomat - Herligt supplement til morgenmaden :-)

    SvarSlett
  4. Beautiful photo, I love that small tomato.

    SvarSlett
  5. Det så godt ut. Å kunne plukke seg ferske grønnsaker til bruk på frokostskiva :)
    Håper du og dine får en fin helg!
    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Masse flotte bilder her, skal nok hive meg på morgenstemningen i morgen. I dag er det jobb, ha en fin helg.

    SvarSlett
  7. Så herlig bilde du har lagt ut. Takk for koselig kommentar og jeg tok utfordringen på strak arm :-) Ha en deilig helg!

    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Hei hei! Takk for koselig hilsen:)
    Uff..jeg oppdaget jeg hadde vært så egoistisk å legge inn link til utfordringen din UTEN å legge igjen en hilsen til deg, fy meg!! Noen ganger går det litt fort i svingene og i dag var jeg midt i bakingen, så ha meg unnskyldt..
    Veldig kjekt at du arrangerer disse utfordringene, det hjelper å finne noe å blogge om når fantasien stopper litt opp. Ønsker deg en herlig helg!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Going out to the garden and picking up a few of fruit tomatoes for breakfast is what I do in summer morning. Isn't it nice we do the same thing in the different corner of the world?

    Yoko

    SvarSlett
  10. Det måste vara en skön känsla att plocka de egna tomaterna :)

    SvarSlett
  11. Har lagt siden din til hos meg, så blir jeg nok med etter hvert:)

    SvarSlett
  12. Det hørtes godt ut du, herlig med hjemmedyrket! Det ble et lite bilde fra meg i dag på en regnfull morgen. God søndag til deg!

    SvarSlett
  13. Elsker tomater og alle de retter man kan lave af dem. Dejligt billede...go' søndag fra Gitte

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)