mandag 19. september 2011

MANDAGSTEMA UKE 38


Det er ny uke igjen og MANDAGSTEMA! Hjertelig velkommen til en ny runde!

Jeg har fundert litt over hva slags tema vi skulle bruke denne gangen - jeg har hatt flere idèer som har svirret rundt i hodet mitt... Men jeg har kommet frem til at siden vi er over halvveis i September, som er den første høstmåneden, så velger jeg temaet HØST.
Hva tenker du på når du hører ordet høst?  Skriv gjerne noen ord om hva høsten er for deg, i tillegg til bildet/bildene .

Høst er mørkere kvelder med peiskos og levende lys... og vakre farger ute i naturen!Her er mitt bidrag:
 Rødmende trær i hagen min. Bildet ble tatt i forrige uke.

Da er det Deres tur!
LYKKE TIL!


33 kommentarer:

  1. Vilken vacker höstbild Helene!
    (fast jag gillar inte alls hösten)

    SvarSlett
  2. Beautiful trees with beautiful colors.

    SvarSlett
  3. It is a quiet night with light rain falling a great time to check a few past postings from Blogs I follow. The scene in the above is very "quieting" to me. Like it a lot. Jack

    SvarSlett
  4. Smukt høstbillede fra din have, ja der er mange farver her i høsten..;D En god uge til dig..

    SvarSlett
  5. Vilken härligt färgsprakande bild, ha en bra vecka;-)))

    SvarSlett
  6. Flotte efterårsfarver, så flot er det ikke hos os endnu.. Jeg må i arkivet fra sidste efterår tror jeg.. :-)

    SvarSlett
  7. Flot, det kalder jeg pangfarver :-)

    SvarSlett
  8. Så vacker din höst är, Helene! Hos mig har den inte börjat än riktigt även om det finns en del tecken. Ha en fin vecka!

    SvarSlett
  9. Nydelig i hagen din nå :)
    og jeg skulle også gjerne hatt meg en slik lykt !

    SvarSlett
  10. Så vakkert. Høsten er flott når jeg bare får vendte meg til det:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Nydelig om høsten.
    Takk skal du ha.

    Ha en fin mandag.

    SvarSlett
  12. Smukke høstfarver. Desværre mangler de maleriske klipper her i DK. Dem må vi til Bornholm for at finde :-)

    SvarSlett
  13. Fantastisk bilde!! Jeg blir rett og slett GLAD av å se på det:)
    Ønsker deg en praktfull høst, nyt den!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  14. Kjempeflott bilde! Kunne vært et maleri! -Margit-

    SvarSlett
  15. Hösten verkar ha kommit längre hos dig än hos mig. :-)
    Jag är inte så förtjust i hösten, men ditt foto ser vackert ut.
    Det regnar för fullt... ;-)

    SvarSlett
  16. Nydelig høstbilde, jammen har du en vakker hage! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  17. Här var det mycket olika höstlika träd en härlig blandning och vacker miljö.

    SvarSlett
  18. Nydelig høstbilde fra hagen din! :-)

    SvarSlett
  19. Dejligt sensommer billede i de rigtige farver ;-)

    SvarSlett
  20. Så fine farger i hagen hos deg nå! Og du...takk for påminnelsen;)

    SvarSlett
  21. Vakkert fra hagen din!
    Høsten kan absolutt være en fin årstid :)

    SvarSlett
  22. Jag är ingen höstälskare, men naturen är vacker på hösten!

    SvarSlett
  23. Vilka färger...så där ser det inte ut hos mig...vackert när färgerna kommer.

    SvarSlett
  24. Nydelige høstfarger
    - har ikke kommet så langt her vi bor.
    Derfor ble det noen mat-oppskrifter denne gang;-)

    SvarSlett
  25. Åhhh. Du må have en helt vidunderlig have (hage) :-) Hvor er det smukt.

    SvarSlett
  26. Åh vad många fina bilder det blev här! Och din bild, ljuvlig, innehåller hela höstfärgskalan!

    SvarSlett
  27. Vakker høststemning hos deg :)

    SvarSlett
  28. Må innrømme at høsten er vakker! Ser at jeg er for sent ute til å linke meg opp, men her er mitt bidrag ialle fall!

    http://foto-pixels.blogspot.com/2011/09/back-to-normal.html

    Irene

    SvarSlett
  29. Linken var stengt lørdag, men hiver meg på med linken min her:
    http://qehenne.wordpress.com/?s=mandagstema

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)