søndag 4. september 2011

MANDAGSTEMA uke36


Så var det plutselig Mandag igjen, og nytt MANDAGSTEMA! Håper alle har hatt en fin og avslappende helg!

Denne helgen har så og si regnet bort og det har vært grått og vått her hos oss. Men vi har nå fått vært på Tivoli med unga, tross det våte været. "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær" er det noe som heter.

Jeg har hørt at mange har hatt et ganske vått sommerhalvår. Jeg tenkte i så måte, at dagens tema må bli V A N N. Vann på alle slags måter.

Her er mitt bidrag, fra en tur på søndag for en uke siden, hvor jeg kom over rennende vann. Masse rennende vann !


Da overlater jeg resten til Dere - det er bare å slippe Fantasien løs !

LYKKE TIL!


28 kommentarer:

  1. Very good. A beautiful and excellent moving water.

    SvarSlett
  2. Vatten var temat i ett annat fototema i förra veckan oxså.. Vacker bild på vattnet :)

    SvarSlett
  3. Det skvalpar ordentligt i din bild. Synd när sommaren regnar bort men här är det sol varje dag :)

    SvarSlett
  4. heisann!

    Nydelige vannbilde. Flotte farver.
    Jeg får dessverre ikke opp adressen til Mandagstemaposten, så jeg var nødt til å bruke bloggadressa.
    Skjønner ikke hvorfor den ikke kommer opp!
    Ha ei flott uke ;:OD)

    SvarSlett
  5. Ja vatten finns det gott om och idag regnar det som bara den och det är ihållande också....Vacker vattenbild har du!
    Agneta kram

    SvarSlett
  6. Skøn leg med form og farve :-)

    SvarSlett
  7. Et passende tema i disse dager ja:))
    Flott bilde, her har du fanget det våte element i bevegelse. Tror jammen jeg kjente det sprutet en dråpe på meg her jeg sitter ;))

    Ha en fortreffelig dag, klemklem^^)

    SvarSlett
  8. Så stilig vannbilde! En kan både se og høre vannet her! FLOTT!! -Margit-

    SvarSlett
  9. God morgen kjære deg! For et flott bilde du har klart å fange. Det er jo høst og hva passer vel bedre enn tema VANN. Ha en flott dag:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Godt tema - også i denne uge! Og rigtig flot billede.

    SvarSlett
  11. Flott vannbilde! Ja vann har vi ikke hatt mangel på i sommer, det skal være visst. Vi krysser fingre for en riktig flott sommer neste år - noe annet er det vel ikke å gjøre :-) Ha en fin uke Helene!

    SvarSlett
  12. Nydelig Vannbilde hos deg!
    Mitt bidrag er tatt innom hus:))
    - siden det er så mye av det utom hus og jeg ikke har paraply til kameraet hihi:)
    Ha en flott mandag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  13. fiiiiiint och jag hör ljudet av vattenbruset!

    SvarSlett
  14. Det forsar på bra i din vattenbild. Stillsammare hos mig. ;-)

    SvarSlett
  15. Det er flott å sitte å se vann som renner og fosser avgårde :)

    SvarSlett
  16. Smukt vandbillede, og et godt tema med masser af muligheder :-)

    SvarSlett
  17. Fint brusande vatten med lite skum;-))
    Ha en bra kväll:-)))

    SvarSlett
  18. Fin vattenbild, med mycket skum. Svårt att få bra bild på det men ditt foto är jättefint.

    SvarSlett
  19. Tänk vad många fina vattenbilder det blev, vad kul.

    Ha en bra vecka

    SvarSlett
  20. Så mange fantastiske bilder dere leverer! Jeg er helt målløs! Ordentlig dyktige er dere! Skikkelig moro å arrangere fotoutfordring for så mange entusiastiske og kreative mennesker:o)! Kjempekoselig at det er så mange faste deltakere med! Og veldig hyggelig med nye som kommer til! Velkommen skal dere være!

    Heleneklem

    SvarSlett
  21. Tøft bilde ... et skikkelig "splæsj"

    Ha en fin ny uke!

    Irene

    SvarSlett
  22. Og det sprudlende vand i de rigtige klæder kan være en herlig oplevelse :-)

    SvarSlett
  23. Et rigtigt plask af vand :-)
    Det har været svært at vælge, med alle de muligheder dette tema giver :-)

    SvarSlett
  24. Der valgte du rette element til tema. Jeg synes denne sommeren har regnet vekk for meg. motiver har vi nok av :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)