onsdag 19. september 2012

September-hagen: Blå sommerminner . . .

Med den milde septemberluften vi har hatt den siste tiden, tror blomstene mine at det fremdeles er sommer! Her er noen blå favoritter som blomstrer ennå:


Denne søte, blå,
husker jeg ikke navnet på . . .
Men det er en løkblomst, som jeg satte ned i våres.




Stemorsblomster som har selvsådd seg . . .




 
 
 Agurk-urten blomstrer fremdeles hos meg - jeg var litt sent ute med å så, og dermed fikk jeg glede av denne litt sent - men godt:)



 
Ja, det er jo veldig kjekt med macrobilder, da! Så slipper jeg å få med det som ikke er fullt så fint i hagen, hi hi!
 
Men det er også en del annet som blomstrer i september. Og det kanskje jeg viser frem en annen dag:)
 
Jeg minne om min Giveaway.
Har du lyst til å delta, kan du gjøre det  ved å klikke på bildet under her:
 
 
Ha en fin kveld!!


14 kommentarer:

  1. Hei Helene:)For noen deilige bilder:)Så gøy ut å ha noen blomster igjen...:)Jeg nyter siste rest av mine også...Er ganske skrale her..
    Håper du får en fin kveld:)God klem fra camilla:)

    SvarSlett
  2. Mye blått i blått. Godt hagen fortsatt blomstrer.

    SvarSlett
  3. Vackert med blått ,blåsippan Nette

    SvarSlett
  4. Blå blomster er mine favorittar !

    Dine er nydelege :)

    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Utrolig vakre bilder, herlig å titte på blomster på en mørk høstkveld :)

    SvarSlett
  6. Nydelige farger og blomster ! Ønsker deg en god kveld !

    SvarSlett
  7. Så fine blå=) Nydelige bilder. Fin kveld til deg. Vibeke

    SvarSlett
  8. Blått i hagen er så fint, elsker den fargen :)
    Fine bilder, Helen.

    Hilsen Lisbeth ;Ø)

    SvarSlett
  9. Du og du såå flott!! Du imponerer stadig, både med alt du dyrker fram og ikke minst med alle de flotte bildene dine!!
    Ha ei god natt og en fin torsdag!! :)) Klem fra meg:))

    SvarSlett
  10. Hei Helene.
    I love your beautiful photo's.
    So clear blue that's my thing.
    Wil follow your blog.
    I wil also take a look at your other blog.
    And may I join your give away.
    My Englisch is so bad, sorry.
    Love, Annette

    SvarSlett
  11. Fint og rart med sommerblomster i september.....snodig dette været;)
    Har igjen tre lavendel og en hjerteranke på terrassen jeg...men men det var frostnatt her i natt så da spørs det hvordan det gikk med dem ;)
    Ha en fin høstdag :)
    Klem Line

    SvarSlett
  12. Nydelig.
    Inspirerer til å ta frem kameraet og se om det er noe igjen i hagen her også. Vi har att kuldegrader i natt så det gjenstår å se...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)