mandag 9. mai 2011

Bli med på kvelds-tur i skogen!!

Bli med på en rekreasjons-tur i skogen, da vel! Skogen er min nærmeste nabo, så jeg trenger ikke gå så langt for å pleie friluftslivet:-)

Her er noen skjønne mai-bilder fra vakker skogsnatur, og vil du virkelig komme i stemning, så klikk på min virituelle ipod til høyre på siden:-)

Bli med ut i skogen og nyt...

I Skogen bak huset vårt:-)



Blomstrende Blåbær-ris











Hassel




"Medaljens bakside"




Dekorativt Ormegress!






...en ikke helt hvit Hvitveis...


Skogs-syre



Takk for turen!
Håper du hadde en fin opplevelse:-)

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Så skjønne bilder! Det er vakkert i skogen nå! Håper vi får til en tur i morgen på jakt etter de første liljekonvallene...
    Hilde

    SvarSlett
  2. Nydelig! Herlige bilder av hvitveis og bregner. Vårskogen er fantastisk.
    Takk for turen :)

    SvarSlett
  3. Idylliske bilder, en fin skogstur her jeg sitter i godstolen fikk jeg nå, takk skal du ha :0)

    SvarSlett
  4. En nydelig tur!Så fine bilder!
    med fuglelåter ved siden av, ble det meget virkelig!
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)