torsdag 1. desember 2011

På Agendaen de neste 2 ukene:

God morgen, alle sammen!
Her er bare en liten påminnelse om aktivitene som skjer her inne - og hos Fotoringen


Mandagstema går som planlagt hver mandag her på bloggen. I forbindelse med denne utfordringen, har jeg en spørreundersøkelse på høyre sidefelt i bloggen. Det er veldig fint om flest mulig vil stemme der. Dette hjelper meg til å bli bedre.
Forøvrig kommer jeg til å kjøre flere av disse fremover, så følg med:o)


Inne hos Fotoringen er det nå lagt ut ny Månedens Monochrome for Desember. Det er bare å slenge seg med, om du har tid i julesstria:o)


Så - til Dere som ikke har fått med Dere at jeg har rundet 50.000 treff... Jeg har nå en Gibort her på Alt som er Vakkert. Her trekkes det 3 fine premier den 15.Desember! Vil du være med, klikker du på bilder under:


Da ønsker jeg Dere ALLE en flott 1. Desemberdag!!

2 kommentarer:

  1. Hej! tittar in och läser lite. Ha en fin dag !

    SvarSlett
  2. Hei, vil bare sende deg en liten søvnig og sløv , men forhåpentligvis god, klem fra meg, i dag... zzz.. ja, skal finne en monocrom før jeg blir altfor trøtt.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)