lørdag 3. desember 2011

UTFORDRING: Vis meg din Stjerne!

Jeg har dilla på stjerner. Har du?

Desember er vel den tiden hvor det florerer mest stjerner rundt om i de tusen hjem. Stjerner i alle varianter.

Jeg har kjøpt meg ny adventstjerne i år, fant en fin i zink på Skeidar:o) Den henger i det store stuevinduet vårt og lyser så fint! Jeg er sååå fornøyd:o)


Da utfordrer jeg dere: Vise meg stjerner!! Enten det er adventstjerne, ornamenter, servietter med stjerner, ja - alle typer stjerner vil jeg se:o) Jeg er ganske sikker på at de fleste har en stjerne å vise frem!

Jeg kommer til å trekke ut et bidrag den 20. desember, hvor vedkommende får en liten overraskelse i posten, samt heder og ære her på bloggen!!

For å delta, lager du et innlegg med bilde om stjerne(r), linker tilbake til denne utfordringen og legger inn bidraget ditt på listen under
Bli med - Vis meg din stjerne!!



17 kommentarer:

  1. You are very talented! I have no creativity whatsoever. I am following you so I can learn from you. Best regards from Rome!

    SvarSlett
  2. Hei Helene!
    Stjernen din var litt av et syn!!!
    noe så lekkert!
    Tror jeg må ta turen innom Skeidar i dag:)
    Ønsker deg en fin fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Stjernen din var kjempefin! Ønsker deg en kjempefin lørdag, og fortsatt en riktig god og fin helg!:)

    SvarSlett
  4. Hiver meg på utfordringen din!
    Fin fin blogg du har, fant deg gjennom Helene i svingen!
    Her kommer jeg tilbake igjen :)

    Ha en fin fin lørdagskveld!

    Klem Anine

    SvarSlett
  5. Skjønner godt du falt for denne stjernen, den er jo bare lekker!
    Ha en stjerneklar aften, klem :0)

    SvarSlett
  6. Hei Helene:)
    Flott stjerne du har fått!
    Koslig du blir med på give away hos meg...kjempekoslig:)
    Vil vise min stjerne...må bare lage et innlegg...så er jeg tilbake:)

    SvarSlett
  7. Fin stjerne.
    Gøy at du tok dette temaet.
    Ha en god kveld

    SvarSlett
  8. Det var en fin stjärna! Jag får nog skaffa mig en snart.
    Agneta kram

    SvarSlett
  9. Varmt och fint sken den ger! Vad kul med den här fotoutmaningen och vad roligt att du vill följa min blogg:)...ifall jag inte sagt det tidigare!

    SvarSlett
  10. Hei..har nok lettere dilla på stjerner jeg også ja..:) skal finne et bidrag å delta med..))

    bli gjerne med på utfordringen her om du vil

    http://thelmat-no.blogspot.com/2011/12/vinn-et-smykke-fra-thelma-tno-ditt.html

    fortsatt god helg..))

    SvarSlett
  11. Så många fina stjärnor det finns.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  12. så fine stjerne du har ;)

    eg har også kjøpt meg ny - ei som står på ein lange stang, og eg vart vel egentlig så fornøyd ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  13. Tenkte å prøve meg på denne, men klarte visst nok å legge inn feil. Beklager det. Hvis du kan slette den første linken, er det fint.
    Håper du får innn mange flotte stjerne bilder.

    SvarSlett
  14. Hei høpp!!

    Gøy dette vil jeg være med på:)
    Blir følger også å kommer snart tilbake,flott blogg!!

    Nyt dagen!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  15. Flott utfordring!! Jeg er med:) Ser du har mange andre spennende utfordringer, kanskje jeg slenger meg på flere etterhvert:)

    God mandag! klem fra Ellen Louise

    SvarSlett
  16. ble med på denne kjekke utfordringa, herlig inspirasjon!
    Men eg brukte eit litt eldre innlegg eg allerede hadde, håper dette går fint :)
    Vi har også utfordring på gang visst du vil vera med :)

    Henriette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)