søndag 4. desember 2011

MANDAGSTEMA uke 49



Hei igjen! Velkommen til Mandagstema. Denne gangen går jeg rett på tema, som er:

REFLEKSJONER / REFLECTIONS

Jeg blir borte et par dager - et lite sykehusopphold i Oslo venter.
Jeg får derfor ikke sett på bidragene Deres før på tirsdag kveld. Tross dette, håper jeg likevel at mange vil delta!! :o)

Minner om min lille utfordring - Vis meg din stjerne,
som du kan finne H E R om du vil delta!

Ellers blir jeg glad om Dere vil besvare min lille spørreundersøkelse til høyre på siden:o)
Det hjelper meg til å bli bedre på det jeg gjør her på bloggen!

Her er mitt bidrag, et arkivbilde fra utsikten på hytta i Tinn.

Da er det igjen Deres tur - jeg håper på mange fine bidrag!


21 kommentarer:

  1. Oj oj oj for et vakkert bilde.Deilige skarpe farger som gnistrer !

    Takk for titten <3

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Virkelig vakkert bilde! :)

    Lykke til under sykehusoppholdet!

    SvarSlett
  4. utrolig vakkert bilde...skal henge meg på denne og den andre utfordigen jeg..gjelder å ikke glemme..))

    lykke til i oslo...:-)

    SvarSlett
  5. Så vacker utsikt du har. Underbar trolsk bild. Hoppas allt går bra med operationen.

    SvarSlett
  6. Vackert! Så härliga färger och lite mystisk stämning.

    SvarSlett
  7. Lykke til med operasjonen. Nydelig bilde

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde! Lykke til med operasjonen.

    SvarSlett
  9. Vakkert vinterlig bilde Helene, fyllt med kuldefargen blå, med lystouch av rosa gjør at det ser kaldt ut - og det er det sikkert. Godt fanget. Ønsker deg lykke til i Oslo, og God bedring ! :0)

    SvarSlett
  10. Heisann!

    Å, så vakkert naturbilde du bidrar med i dag!
    Lykke til med det du står foran!

    SvarSlett
  11. Fantastisk smukt billede som altid.
    Jeg ønsker dig god bedring KLEM

    SvarSlett
  12. Vakkert bilde ... håper alt går bra med deg!

    Ireneklemmer

    SvarSlett
  13. For et fantastisk flott bilde!! Lykke til med sykehusoppholdet, og god bedring!!

    SvarSlett
  14. Hei! Flott bilde, nydelige farger. Flott utsikt dere har på hytta. God bedring til deg, klem

    SvarSlett
  15. Flott bilde. Det ble ikke bilderefleksjoner på snakkisbloggen min i dag, men tankerefleksjoner etter besøk til Robben Island. ha ei flott uke.

    SvarSlett
  16. Wow dette var nydelig- herlige skarpe farger,idyll :))

    SvarSlett
  17. Virkelig et nydelig bilde, Helene!

    Ser ut som det er blitt en teknisk feil på mitt innlegg (52). Kan jeg legge inn en gang til, så sletter du det med teknisk feil??

    SvarSlett
  18. Vakker refleksjon
    Velkommen hjem, når du kommer og rask heling.

    SvarSlett
  19. Nydelig bilde du har lagt ut. Kunne godt tenkt meg å se den utsikten live :).
    Og så ville jeg bare innom for å si at jeg synes det er super morro at du la deg til som følger inne hos meg.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)