tirsdag 29. november 2011

FEIRING AV 50.000!!

 -AVSLUTTET 15.12.11-
Igår passerte telleren 50.000 treff! Det kan ikke gå upåaktet hen, så jeg vil gjerne feire dette med en Giveaway!!


Jeg er overveldet over hvor mange som er innom, og som legger igjen de søteste kommentarer! Det settes umåtelig stor pris på:o) Særlig nå, som helsa mi ikke er helt med meg, er det ekstra koselig med besøkene derers! Jeg har ikke vært den mest aktive på kommentarfronten i det siste, men håper jeg kan kompensere litt for det med å gi bort noen gaver:o)

Det blir 3 premier:

REGLER for å delta:

1 lodd for kommetar
1 lodd for å være elle bli ny følger
1 lodd for å linke til min Giveavay med det første bildet
2 ekstra lodd for å lage et innlegg m/lenke på din blogg

Du kan altså få 5 lodd!Husk å skrive hvor mange lodd du tar!

Da er det bare å hive seg på, folkens! Håper Dere vil være med på min feiring:o)Du kan delta uten blogg, men husk da å legg igjen mail-adresse!
Trekning er 15.Desember!

103 kommentarer:

  1. Hei og hopp :) Gratulerer med storjubileum! Jeg blir gjerne med på din giveaway! 3 lodd på meg ;)
    Ha ei kjempefin adventstid! Håper det går bedre med deg :) stor klem

    SvarSlett
  2. Hei,gratulerer så mye!Jeg vil gjerne være med på din give away,5 lodd til meg!

    SvarSlett
  3. 2 lodd :)

    Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
    en fredelig jul vi ønsker med dette.
    Sender deg en juleklem
    og håper den finner frem.

    SvarSlett
  4. Hei, jeg blir gjerne med på denne give awayen din med 2 lodd - følger og kommentar.
    Ønsker deg ei fin førjulstid.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  5. 3 lodd til meg Helene, så spennende med overaskelsespakker. :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Vil gjerne vere med :) Tar 3 lodd! Gratulerer masse med 50000 treff!!! Er ofte innom bloggen din, men dessverre ikkje alltid så flink til å legge igjen et spor ;)

    Ha ein super kveld!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med så mange treff.
    Velfortjent!
    Jeg vil gjerne bli med ..2 lodd takk.
    God bedring!
    Klem Anne

    SvarSlett
  8. Så herlig da!
    Jeg trekker 3 heldige lodd og krysser fingrene!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Gratulerer med mange treff!
    Jeg vil gjerne være med og tar 3 lodd:)
    Spennende premier!:)

    Ha en fin kveld, og god bedring:)
    Klem Line E.

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med jubileet :)
    Jeg blir gjerne med og trekker 3 lodd.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Holder med to lodd for meg :)

    Gratulerer masse med 50 000 :) og spesielt med den gode ideen med mandagstema (som jeg velger å følge)og Fotoringen (som jeg også følger):)

    SvarSlett
  12. Hei, vert to lodd på meg det! Og må seie eg likte headeren din, hvordan fekk du til den effekten?? Og jammen vart eg nesten følger nr 300 - vart nr 299 !!! :-)

    SvarSlett
  13. Gratulerer!!
    Jeg blir med å feirer med 3 lykkelodd:)
    Ønsker deg en fin adventstid!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  14. Fantastisk! Gratulerer Helene!
    Jeg tar ikke mindre enn 5 lodd og kryser fingrene!
    Ha en superkos kveld!
    Mvh Hege Beate

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med det høye besøkstallet:)
    Så gøy med en feiring da,jeg vil gjerne være med,3 lodd på meg;)
    Dette blir spennende!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  16. Gratulerer med et flott besøkstall :-D
    Jeg blir gjerne med å feirer med 3 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med kjempefint besøkstall og en nydelig blogg! Jeg er med på feiringen med to lodd:-)

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye, det er vel fortjent! Kjempekoselig blogg med masse inspirasjon.
    Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-D
    Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  19. JA! :) Jeg er med! Tar to lodd, og håper jeg vinner. Morsomt med overasskelsespakker også da!

    Og GRATULERER så mye!

    SvarSlett
  20. Hei.
    Gratulerer masse med mange besøk. :)) Blir gjerne med og feirer med 3 lodd.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  21. Huhei =)
    Gratulerer så mye med 50tusen!! Juhuuu =)
    Jeg vil gjerne være med på dette =)
    Slenger inn tre lodd og krysser fingrene =)
    Klem Line

    SvarSlett
  22. Så spennende! To lodd til meg; kommentar og følger. Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  23. Da gratulerer jeg med de 50000 og
    tar rett og slett 4 lodd.

    Klem UNN :)

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye :) Så gøy!!! Jeg rundet 40 000 i går og det er stas :)
    Blir veldig gjerne med på din give away- trekker 3 lodd :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  25. Oh, ja, jag vill gärna vara med i utlottningen. Det blir 3 lotter för min del.
    Jag har läst ikapp mig nu och jag har missat att du har problem med din hälsa, jag hoppas verkligen att man hittar felet och kan rätta till det och att du snart mår bra igen.
    Stor kram Agneta

    SvarSlett
  26. Gratulerer med fantastisk besøkstall :) jeg tar 3 lodd for kommentar, link og følger. :) *♥*

    SvarSlett
  27. Spennende give away. Lev landlig er jo et supert blad.

    2 lodd ønsker eg meg.

    Ha ei fin førjulstid.

    Klem,

    SvarSlett
  28. Gratulerer!!! Kjempegøy!
    Jeg tar to lodd (er for ny til dette til å vite hvordan man legger ved bilde og slikt på min blogg)
    Ha en riktig fin dag!!
    Klem Maria

    SvarSlett
  29. Hei:)
    Gratulerer! Så gøy...:)
    Jeg blir gjerne med...2 lodd på meg:)
    Og fortsatt god bedring:))

    SvarSlett
  30. Hei
    jeg tar 2 lodd.
    Klem Vesna
    vesnac_959@yahoo.no

    SvarSlett
  31. Gratulerer!! Jeg må jo bli med på dette og tar fem lodd jeg. Det blir spennende å se om det blir premie:))

    SvarSlett
  32. Gratulerer!
    Jeg følger deg fra før - 2 lodd

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  33. Gratulerer!! :o)

    Jeg deltar med 3 lodd. Linker på Facebook!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  34. Så koselig at du ville være med i min give away også :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  35. Gratulerer! Jeg prøver lykken med 3 lodd! :-) Ha en flott adventstid!

    SvarSlett
  36. 1 lodd på meg!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Jeg tar gjerne 4 lodd. Spennende med forundringspakker og:)
    God bedring!

    Klem
    Fru F

    SvarSlett
  38. Gratulere

    God bedring:)

    SvarSlett
  39. Gratulerer med så mange treff ,men så har du en artig blogg også da.
    3 lodd på meg.

    Ha en super dag , Marit.

    SvarSlett
  40. grattis!!! ny blogg som jeg skal se litt mer på;) håper på vinnerlykke med 1lodd. god bedring og ha en fin dag!mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  41. Jeg vil gjerne være med og trekker 1lykkelodd..

    Klem Sissi;)
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  42. Gratulerer med mange besøk :)
    Tar 3 lodd og håper på vinnerlykke ;)

    SvarSlett
  43. Hei!! Jeg blir GJERNE med på din Give Away, trekker 2 lodd. Klem Anna

    SvarSlett
  44. Så flott premie! Jeg tar 1 lodd :)
    rebekkajoachimsen@msn.com

    SvarSlett
  45. Så artig!
    Blir gjerne med jeg og trekker 3 lodd på veien.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  46. Masse gratulasjoner. Det blir tre på meg.

    SvarSlett
  47. Gratulerer så masse Helene=))))
    3 lodd på meg. tusen takk!
    ha en flott helg.
    Gode klemmer herfra!

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 50 000!!!

    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  49. Hei!
    Gratulerer masse med flotte tall! Forstår godt at folk titter innom her :) Nydelig blogg!

    Eg henger meg på med tre lodd :) (kommentar, følger og linking)

    Ha ei flott adventshelg!

    Klem

    SvarSlett
  50. HEI. 2 lodd på meg :) masse god helg :)

    SvarSlett
  51. Gratulerer!!Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh

    SvarSlett
  52. Gratulerer med så mange besøkende.
    Jeg blir med å ta 3 lodd.
    Ha en fin adventshelg.
    Klem :)

    SvarSlett
  53. heihei

    tar gjerne 2 lodd og krysser fingrene

    SvarSlett
  54. Hei!

    2 lodd her! Grattis med alle besøkende hos deg! :D

    SvarSlett
  55. Grattis med så mange besøkende :))
    Stikker av med 3 lodd jeg da siden jeg kommenterer, følger din blogg fra nå av og linker til din giveaway på min blogg :)
    Ha en koselig lørdagskveld
    Klem Heidi

    SvarSlett
  56. Hei,

    Jeg deltar med full pott!

    Håper lykken står meg bi :)

    Lykke til alle sammen :D

    Klem xoxo

    SvarSlett
  57. Hei,

    Jeg deltar med full pott!

    Håper lykken står meg bi :)

    Lykke til alle sammen :D

    Klem xoxo

    SvarSlett
  58. God kveld i stuen! Så koselig at du var innom bloggen min, og ville være med på min Giveaway :) Jeg måtte inn å se på din blogg, da jeg leste kommentaren. Her var det pent, ser frem til å titte litt mer! Vil veldig gjerne være med på din "gi bort", og trekker 3 lodd. Kommentar,følger og link :)

    Ønsker deg en fin helg videre!

    Beste hilsen Sara

    SvarSlett
  59. Heihei;)
    Og gratulerer med fint tall;)
    Jeg blir gjerne med og feirer...
    Trekker 3 lykkelodd!!

    Klem Line

    SvarSlett
  60. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  61. Så hyggelig med Give Away! 1 lodd til meg! Og besøk gjerne julekalenderen min! God 2. advent!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  62. 1 lodd til meg, og gratulerer med store tall :-)
    Adventshilsen fra Helene

    SvarSlett
  63. Gratulerer! Jeg vil gjerne være med på trekningen :) Tar to lodd.

    SvarSlett
  64. hei og hopp ;)

    eg vil så gjerne være med og tar med 2 lodder på min veg ;)

    her er det møkka julevær og eg er så spent på om lyset holder og været i morgen ;/

    monikaklemma

    SvarSlett
  65. Gratulerer! Jeg blir med, med to lodd.God adventstid!

    SvarSlett
  66. Hei, så spennende, jeg tar 3 lodd :-)

    SvarSlett
  67. Hei Helene..

    Da har jeg fått levert inn en utfordring til deg - mange stjerner her idag..
    Ellers har jeg linket din give away til min blogg, slik at jeg satser på stor lykke med 3 lodd..
    Håpe du får en grei tur til Oslo i morra..
    Trivelig forresten at du ville delta på min lille førjulsgiveaway.
    Ha en fin mandag.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  68. Så trevligt och grattis till 50 000. Jag är gärna med och tar 4 lotter.

    SvarSlett
  69. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i konkurransen.
    et lodd på meg!
    Hilsen Elisabeth (elisabeth.wiik@me.com)

    SvarSlett
  70. Fin blogg!
    Følger gjerne med på den.
    Blir også med i trkkningen, med 3 lodd.
    Mvh

    SvarSlett
  71. Hej. 50.000 besøgende, det er meget flot. Tilykke med det. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder for kommentar, link og følger. :) Knus

    SvarSlett
  72. Så fin blogg;) Og mye inspirasjon... 1 lodd til meg;)
    monicaaho@tele2.no

    SvarSlett
  73. Da skal det være ordnet opp i. Se evt kommentar på siden min hvor jeg forklarer hvorfor.
    Ikke meningen Helene for jeg vil jo være med:)

    SvarSlett
  74. eg trodde seriøst at eg hadde meldt min interesse for denne supre giveaway'en allerede ... ooops ... eg prøver iallefall nå da, med 3 lodd :)

    SvarSlett
  75. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med.
    Tre lodd tar jeg hos deg
    og håper lykken smiler til meg!
    klem

    SvarSlett
  76. Slett ikke rart at du har mange lesere på bloggen din! Det er alltid kjekt å titte innom her.
    Jeg mener å ha gjort meg fortjent til 5 lodd i GiveAwayen, jeg. :-)

    Håper alt går fint!!

    SvarSlett
  77. Da blir det 1 lodd på meg:)
    hilsen guro
    smiler_30(a)yahoo.no

    SvarSlett
  78. Hei.
    Jeg tar 1 lodd.

    Flott blogg du har!

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  79. Gratulerer! :)
    Jeg blir gjerne med i din flotte give away, og prøver lykken med 3 lodd.
    Håper formen er på vei tilbake!
    Ønsker deg en koselig førjulstid!
    *klem*

    SvarSlett
  80. Gratulerer med 50.000,- besøkende! Flott Giwe Away som jeg gjerne vil være med på. 3 lodd til meg.
    God bedring!

    SvarSlett
  81. Gratulerer med så mange besøkende!
    Ønsker deg en herlig adventstid og prøver meg med 1 lodd :)

    SvarSlett
  82. Gratulerer med jubileet og god bedring med det som plager deg! Jeg tar gjerne et lodd.Hilsen Toril A. (magnar@aspaker.no)

    SvarSlett
  83. Kæmpe stort tillykke til dig :) Det er vel nok flot!

    Jeg tager 3 lodder. (følger, link og kommentar)Glædelig Jul!
    Mvh. Jeanne

    SvarSlett
  84. Gratulerer med store tall :)
    Legger meg til som følger så da blir det 2 lodd til meg :)
    *krysser fingrene*
    -synnøve-

    SvarSlett
  85. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :) :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  86. Gratulerer med mange lesere!:)
    Jeg tar 1 lodd!

    Hilsen Rita
    ritam_89(att)hotmail.com

    SvarSlett
  87. klart jeg er med, jeg trekker 5 lodd :)
    Ønsker deg ei super uke
    klem fra Tone

    SvarSlett
  88. Jeg er gjerne med og tar 5 lykkelodd hos deg!
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/12/giveaway-hos-alt-som-er-vakkert.html

    Ha en vakker uke!

    Klem

    SvarSlett
  89. Jeg vil mer enn gjerne ta ett lodd!!
    Skal titte mer innom bloggen din senere - men nå er det kvelden =)

    Stine

    SvarSlett
  90. Da ble det full pott på meg! For klart jeg vil være med på festen på denne flotte bloggen din:))

    Klem fra Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen (høyreklikk på linken for åpne i nytt vindu).

    SvarSlett
  91. Gratulerer med så bra besøk i bloggen din! Moro:)))

    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen og tar 5 lodd:)

    Ha en fin dag!

    Rita

    SvarSlett
  92. Hei :)
    så flotte gaver jeg er med, med
    2 lodd .
    juleklem fra meg :)

    SvarSlett
  93. Blir med eg med to lodd: følger og kommentar. :-)

    SvarSlett
  94. Hej!
    I sista skälvande minuter önskar jag mig en lott, tack!
    Mvh Vivan

    SvarSlett
  95. Jeg er ny følger og kommenterer. Klem Grethe

    SvarSlett
  96. Heisann!

    Oj, har jeg noen sjanse her da? Jeg spiller ikke lotto, men denne uka burde jeg vel ha gjort det... men sjansen er vel enda mindre for å vinne den store permien der.
    Jeg satser stort med 5 lodd Helene, mener jeg er følger fra før..
    Håper helsa er bare oppadgående. God bedring!

    SvarSlett
  97. Puh! ennå en mulighet!
    Jeg er med, med to lodd, følger og kommentar.

    SvarSlett
  98. Twinkle,twinkel little star,
    how I wonder where you are....?
    Tenker litt på stjerner nå, Det var du som fikk meg på den ideen. Hadde jeg bare klart å ta bilde av ordentlige stjerner med mitt kamera! Men det går ikke så bra. Takk for nydelige og stemningsfulle bilderfra deg! Ønsker deg god bedring, og en hyggelig jul. Tar gjerne et lodd eller to, Takk. Hilsen Åse Westlye
    awest@hotmail.no

    SvarSlett
  99. Heihei
    Dette vil jeg gjerne være me påtar 2 lodd,kommenterer og blir følger

    besøk gjerne julekalenderen jeg har på bloggen min

    klem fra Lill

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)