søndag 20. oktober 2013

MANDAGSTEMA # 97

Hei igjen!
Det er ny uke og nytt Mandagstema!
 
Takke for mange fine bidrag også forrige uke, selv om deltakelsen ikke var så stor denne gangen. kanskje det skyldes et litt vanskelig tema? :-)
 
Denne uka prøver jeg meg på et tema som kanskje er mer populært, nemlig
I HAGEN / IN THE GARDEN
Her bgurde alle ha noe å bidra med, enten det er bilder fra egen eller andres hage. Bildet/bildene trenger ikke å være fra denne årstid og det kan godt være fra i fjor eller eldre om Du vil!
 
Mine bilder er tatt i min hage denne høsten, den 15. oktober:
Nå er eplene i hagen vår på sitt beste. Denne sorten heter "Rød Aroma" og er favoritten her i huset!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Disse eplene er søte, sprø og saftige - og de er like gode å spise som de er, men passer også ypperlig i en lun eplekake med vanilje-is til :-)
 
VELKOMMEN TIL UKAS
 
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
Eneste krav er at man holder seg til ukas aktuelle tema,
(som kan tolkes svært så individuelt) og bruker egne bilder eller bilder du har fått tillatelse til å bruke.
+ at du linker tilbake til utfordringen.
Lykke til!

12 kommentarer:

  1. Du har så fine, proffe bilder!jeg blir sulten av å se på alle de fine bildene. idag epler, tidligere druer, tomater, alle seldyrkede fruker, grønnsaker!

    SvarSlett
  2. Hei Helene :))
    Her er det lenge siden jeg har vært med :)
    Er det greit jeg linker på siden av bloggen min ?

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Fine bilder, fikk lyst på epler :)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Underbara bilder på höstens smarriga frukter och äpplet Aroma är riktigt goda =) Ha det gott!!

    SvarSlett
  6. Till och med jag som inte äter äpplen skulle vilja smaka! Härliga, röda och granna. /Anette

    SvarSlett
  7. Dear Helene,
    This is so a wonderful theme! I dream from a garden with such apple trees. I hope someday! Your pictures are beautiful!
    I'm a little bit sad, because I don't have time to take photographs, at the moment. Maybe next week. I hope so!
    Have a good time,
    Katrin

    SvarSlett
  8. Så mye deilig å se på her Helene! Lenge siden jeg har vært her. Får ta meg en hagerunde i dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så snill du Helene som legger så til rette for andre her. Håper jeg får hivd meg på mandagstema en gang jeg også, men litt travel høst. Beundrer dine bilder jeg da, synes du er så flink og dyktig på detaljer.¨, for der har jeg en masse å lære. Her finner jeg inspirasjon :-)

    Anneklem din vei.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)