søndag 6. oktober 2013

MANDAGSTEMA #95

Hei, kjære mandagstema-bloggere
og lesere!
Det er atter klart for en ny runde!
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"
 
Eneste krav er at man holder seg til ukas aktuelle tema,
som kan tolkes svært så individuelt,
+ at du linker tilbake til utfordringen! 
- - - - - - - - -
 
Det gleder meg å se at det er så mange bloggere som var med på forrige tema, selv nå som det er høstferie rundt om i landet!
 

Jeg går rett på ukas tema:
 
LANDEMERKE / LANDMARK
 
Mitt bidrag er bilder av den nyeste broen over Sava elven i Beograd, Serbia, hvor jeg var nylig. På disse bildene ser man ikke selve broen, men bro-masten, som er blitt et nytt landemerke i Serbias hovedstad.
 
 
 
 
 
 
Broen er vakrest om kvelden når det er mørkt. Da lyser bro-masten i farger som skifter over i hverandre. Jeg fikk bare foreviget broen i dagslys, men heldigvis i vakkert vær!
 
Da er det deres tur!
Velkommen med bidrag til ukas
 
 

5 kommentarer:

  1. Så fina bilder på ditt landmärke...
    Kram kakan

    SvarSlett
  2. Det var en tjusig bro - lite futuristisk sådär. /Anette

    SvarSlett
  3. Hei. Det er så morsomt med Mandagstema :-) Jeg er en heltent, amatørfotograf som elsker å ta bilder. Og nå gleder jeg meg til hver mandag. Takk! Hilsen mette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)