søndag 10. november 2013

MANDAGSTEMA #100!!

Velkommen til det 100'de Mandagstema her på bloggen min!
 Tenk at jeg har funnet på 100 forskjellige temaer! Ikke like lett hver gang, men jeg har alltid Mandagstema i tankene når jeg er ute med kamera :-) Det blir mange bomskudd, men også mange bilder som gir meg idèer når jeg titter på dem!
 
Jeg er litt i tvil om det blir flere Mandagstema i år. Deltakelsen har blitt mindre og mindre for hver uke denne høsten, og jeg vet rett og slett ikke om jeg gidder å legge ned så mye arbeid når interessen er blitt så laber. Det er jo synd for Dere som er faste Mandagstemabloggere, men sånn er det altså. Jeg har det ganske travelt utenom bloglandia, så jeg må velge hva jeg skal prioritere!
Uka som kommer blir en uke i tenkeboksen for meg. Jeg kommer tilbake med videre informasjon ang. Mandagstema fremover!
 
Ukas tema er i hvert fall
NOVEMBER
 
 
 
 
Som dere ser, så er det ikke for sent å sette ned løker i bedene selv om det straks er midten av november! Her er det det fortsatt mildt og bart på bakken, så jeg fikk satt ned løker denne helgen!
 
Hvordan er November der DU er?
 
Velkommen til ukas
 
 
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"

Eneste krav er at man holder seg til ukas aktuelle tema,
(som kan tolkes svært så individuelt) og bruker egne bilder eller bilder du har fått tillatelse til å bruke.

+ at du linker tilbake til utfordringen.

Lykke til!

15 kommentarer:

  1. 100 teman, det är då värt att fira!
    Hoppas verkligen att du orkar fortsätta ett tag till och att bloggarna återkommer till utmaningen.

    SvarSlett
  2. Jag hoppas också att du vill fortsätta för det är så roligt att få vara med! men jag förstår att det är mycket jobb och man ska göra det man tycker är roligt! Grattis till 100 teman - hoppas det blir 100 till.
    Bloggkram från Lotta

    SvarSlett
  3. Tur att det finns sådana som du som håller igång
    en fotoutmaning. Så inspirerande!
    100 teman - otroligt.....

    SvarSlett
  4. Grattis till 100 teman, fantastiskt bra jobbat! Jag förstår om du vill ta ledigt ett tag, men jag är så självisk att jag gärna ser att du fortsätter ;-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med de 100!! Imponerende å finne på så mange tema. Alltid like spennende. Håper på minst 100 nye:)

    SvarSlett
  6. Congratulations to 100 themes!!! I'm sure, it's not easy to find so many different issues!
    I hope you carry on!:)
    Have a great and wonderful week,
    Katrin

    SvarSlett
  7. You have make a beautiful photos.
    Greetings, RW & SK


    SvarSlett
  8. Løklegging er veldig november, i alla fall når det er så mildt som nå! Håper utfordringen fortsetter, nå som jeg endelig har fått rotet meg til å begynne å poste her...

    SvarSlett
  9. Løklegging er veldig november, i alla fall når det er så mildt som nå! Håper utfordringen fortsetter, nå som jeg endelig har fått rotet meg til å begynne å poste her...

    SvarSlett
  10. Merci pour ces partages, de France je découvre votre pays et votre passion tout comme nous sur le jardin et tous autres sujets, la nature, la faune et la flore!
    et
    Joli post!
    Very nice post!
    Thanks & Welcome for your comment and your visit to my blog.
    Have a nice day! Cath.

    SvarSlett
  11. Jag hittade hit till dig via Anni. Jag blev nyfiken och vill gärna vara med - nästa år!
    Så jag hoppas så klart att du orkar fortsätta.

    SvarSlett
  12. I especially like the second. Great composition and texture!

    SvarSlett
  13. Seems garden work is never done, planting bulbs, trimming, raking, we do it all. Nice to visit again today. Jack

    SvarSlett
  14. Helt utrolig at du har klart 100 temaer. Godt gjort! :)
    Jeg skjønner godt at det er en stor jobb å skulle holde dette hver uke, så hvorfor ikke holde et månedstema isteden? Litt mindre jobb, og vi får litt bedre tid til å kunne være med. Selv har jeg vært av og på, men har satt kjempestor pris på disse mandagene.
    Blomsterløk gjør seg godt på nærbilder :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)