mandag 25. mars 2013

MANDAGSTEMA #78


Hei!
Har du begynt påskeferien? Eller har du noen arbeidsdager til før helligdagene begynner?
Uansett påske eller ikke -  Mandagstema blir det ihvertfall :-)
 
 
Temaet Påske har vi hatt en gang før, altså til påsken ifjor. Derfor synes jeg vi heller kan bruke et fargetema idag, og hva passer vel da bedre enn:
 
GUL / YELLOW
. . . som vel er påskefarge nummer èn for de fleste.
 En annen ting er om man er så glad i denne fargen...
 Gulfargen dominerer ikke inne hos meg til vanlig. Men ute i hagen min går gulfargen igjen både her og der:-) Så derfor blir det et bilde fra hagen min - eller nærmerer bestemt drivhuset, denne gang!
 

 Gule tomat-blomster fra fjorårets drivhus sesong.
Jeg har sådd tomater i år også, så om ikke mange uker blomstrer det atter gult i mitt veksthus:-)
 
Da håper jeg Dere slenger dere med på det GULE temaet i anledning Påsken!
Velkommen til både nye, og Dere mer erfarne Mandagstema-bloggere!
 
JEG ØNSKER ALLE
EN RIKTIG GOD PÅSKE!
 
 

3 kommentarer:

  1. Önskar dig också en glad påsk!

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Oj det temaet hadde jeg faktisk i går, men får vel slå til med et nytt siden det er bare gule dager framover. Ha go´pøske alle sammen!
    Nydelige tomatblomster. Har ennå ikke sådd pga påskedagene! Det blir gjort så snart hverdagen e er tilbake!

    SvarSlett
  3. Bare innom for å si GOD PÅSKE Helene:))

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)