mandag 18. mars 2013

MANDAGSTEMA #77

 
Heisann!
 Helgen er over, og det er dags for et nytt Mandagstema!

Takker for fine bidrag i uka som gikk! Jeg ser at noen synes det er vanskelig å laste ned denne siden - kanskje det er derfor det ikke er så mange med på fotoufordringen for tiden,,?
Selv har jeg ingen problemer med nedlastningen. Håper dette går seg til. Send meg gjerne en mail om du har noe tips til hva jeg må gjøre for at siden skal kunne lastes ned fortere!!

Så - ukas tema:

AVTRYKK /  PRINT

. . . som for eksempel . . .

 
 Har Du noen fine avtrykk å vise frem?
VELKOMMEN TIL Å DELTA!
  
 

7 kommentarer:

  1. Jag hade jättestora problem att få upp din sida innan jag bytte webbläsare. Har google chrome nu och då funkar det jätte snabbt.
    Ha en fin dag. Kram Lotta

    SvarSlett
  2. Vilket fint avtryck!
    Din sida är jätteseg att ladda ner. Jag använder också google chrome, men det tar mycket lång tid innan den är klar. Tyvärr vet jag inte var problemet är.

    SvarSlett
  3. Åh, sådana där fotavtryck skulle man gärna göra nu. Men vi får väl vänta några månader.

    SvarSlett
  4. Du verden så tregt det gikk i dag.
    Nå har jeg brukt to nettlesere, men det tok jammen tid.
    Flott avtrykk :)
    Ha en fin dag.
    Mormor

    SvarSlett
  5. Fint avtryck i sanden...
    Vi rustar för snöstorm i Sverige så det känns långt borta att gå i sanden...
    Kram Kakan

    SvarSlett
  6. SÅ fin blogg du har :) Jeg er herved en ny følger! :)

    LIker at du har så mange utfordringer :) Kanskje jeg slenger meg på ila. uken om jeg kommer på noe jeg kan bidra med!

    Ha en fin kveld!
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  7. heisann!

    Er du alt i gang igjen.... har visst vært litt fraværende ...
    Skynder meg å postlegge ukas bidrag!
    Herlige temaer og flotte svar på dem!
    Ha go´uke ;:OD)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)