fredag 4. mai 2012

MANDAGSTEMA # 39


Hei og velkommen til Mandagstema igjen - selv om det i skrivende stund bare er fredag :o)
Hvorfor jeg har postet så tidlig, kan Dere lese H E R

Selv om Mandagstema er lagt ut tidligere, vil ikke linken virke før søndag kveld (6/5)

Da får Dere ukas tema servert en smule tidligere - og Dere får god tid til å forbrede et bilde:o)

Tema denne gang, er som følger:

FAVORITT MOTIV / FAVOURITE MOTIVE

Som sikkert mange av Dere vet, er jeg ekstra glad i naturen, så det blir ingen hemlighet at mitt bidrag har med dette å gjøre:o) Favoritt motiver blir derfor natur og blomster.
Her et motiv fra hagen min - en brudespirea i knopp:o)


Hva er ditt favoritt-motiv? Du har kanskje flere?

LYKKE TIL!

18 kommentarer:

  1. Er bare innom for å si at denne bloggen din er virkelig vakker - og nå har jeg sittet og oppdatert meg på den, og jeg ble helt rørt da jeg leste at du endelig er ferdig med behandlinger! Utrolig bra - så gla på dine vegne :)) Nå håper jeg du har det fint der du er på tur - og at du koser deg og slapper godt av i tiden fremover. Bygg deg sakte opp og finn frem styrken igjen, i ditt tempo. Mange klemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig header og flott mandagstema... Ha fortsatt god bedring! Søndagsklem fra Rosen

    SvarSlett
  3. Kos deg i vårsol og gryende grønt:). Flott bilde du har lagt ut! Gleder med til å være med på mandagstema igjen. Har vært litt stille på siden min siste to mnd, men nå er jeg igang igjen.
    Så når linken åpner legger jeg ut bilde av det jeg syns er mest spennende å ta bilde av; detaljer på gamle hus:)
    Klem Grace-Jane

    SvarSlett
  4. Ja det finns mycket fint i naturen just nu :)

    SvarSlett
  5. ops eg bommet litt på bildet ... kan du slette linken min ?

    SvarSlett
  6. En mycket vacker bild.

    SvarSlett
  7. Vackert och dessutom doftar dom ljuvligt=) Ha en bra vecka!!

    SvarSlett
  8. Nydelig mandagsbilde
    Ha en fin uke ;)

    SvarSlett
  9. Härlig favorit du visar!!! Nu ska jag njuta av alla andras bilder, det här är så ROLIGT!
    Ha en fin vecka.
    Kram Lotta

    SvarSlett
  10. Det med naturen og blomsterne kan vi sagtens være enige om, Helene. Det er da de dejligste motiver... :-)

    SvarSlett
  11. Nydelig bilde av brudespireaen!
    Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett
  12. Kjempefint og nydelig bilde! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  13. Vilket kul tema, intressant att se alla bidrag!

    SvarSlett
  14. Mye flott å se ...
    Nevner at bilde 66 og 69 er blitt forbyttet.

    SvarSlett
  15. Flott bilde, naturen er vakker :0)

    SvarSlett
  16. Hei! Hyggelig at du slengte deg på som følger av bloggen min :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)