søndag 26. januar 2014

MANDAGSTEMA #104

Velkommen til nok et Mandagstema!
"Mandagstema er ment å være en uformell utfordring hvor alle kan delta uansett hvilket nivå man ligger på. Dette skal være gøy og jeg håper for all del ingen er redde for å delta fordi de tror at de ikke har et bidrag/bilde som er godt nok!! Utfordringen stiller ingen krav til bildene rent kvalitetsmessig, man kan bidra med både kamera- og mobilbilder!"



 

 Tusen takk for fine bidrag i uka som gikk!! Hyggelig å se at antallet deltakere er på vei opp igjen!
Her i Skien har vi virkelig fått vinter - det snør og det snør. Jeg gleder meg på min yngste sønns vegne, han elsker å gå på langrennsski og er ute hver dag i lysløypa her :-)
Vi voksne er ikke fullt så flinke, men prøver å komme oss ut litt vi også.
Skal jeg være helt ærlig, så har jeg begynt å vente på våren.
 Jeg liker den varme årstiden best....og jeg ønsker meg til varmere strøk nå, i vinterkulda!
 
Ukas tema blir . . . .
JEG ØNSKER MEG . . . / I WISH . . .
 
Ja, hit ønsker jeg meg....
Dette er en strand i Thailand - nærmere bestemt på øya  Koh Kam. Hit ønsker jeg meg tilbake når vinteren synes endeløs... :-)
 
 
Hva ønsker DU deg? 

5 kommentarer:

  1. På den stranden hade jag gärna varit idag! Här snöar det och blåser kallt... /Anette

    SvarSlett
  2. Hade varit väldigt bra att sitta där i stället!

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Nå er jeg med igjen.Gikk glipp av nystarten, dessverre. Herlig strand du har funnet fram til ;:OD)

    SvarSlett
  4. The colours of the ocean are so beautiful!!!
    Although I also love the winter, I can understand that you want to go to there...
    Have a great week!

    SvarSlett
  5. Lett å ønske seg til varme strøk nå, ja :-) Nettopp vært i varme strøk, og lengter tilbake allerede!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)