lørdag 24. august 2013

GIVEAWAYS!!


 
Hei!
 
Jeg ville bare minne dere alle på siden hvor dere kan finne og linke deres GiveAways!
Siden har vært nede en god stund - rett og slett fordi jeg ikke har fulgt med.. Link-up'en var "gått ut på dato", og det var ikke jeg klar over..
 
Jeg har vært inne på Inlinkz og redigert, samt slettet ca. 200 utgåtte GiveAway-linker.
Så da er siden oppe og går igjen, og det er bare å linke opp om  du har en GiveAway du vil publisere ytterligere!! 
♥Jeg blir veldig glad om du linker med bilde (3 buttons å velge mellom) til denne siden på bloggen din, men det er absolutt ingen krav for å linke :-)
 
Du finner siden HER
 
!Minner også om facebook-gruppa for oss bloggende damer
 - bli med da, vel!!
se info i tidligere innlegg her
♥   ♥   ♥
HA EN FORTSATT FIN DAG!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)