søndag 28. april 2013

MANDAGSTEMA #82

 
Hei!
Endelig ser det ut til at alt er i orden når det gjelder teknikken her på bloggen! Så da er det igjen klart for et nytt Mandagstema!
 
For en drøy uke siden var jeg en langhelg i Gdansk, Polen. Jeg og min søster reiste grytidlig på morgenen i sur vind og pøsende regnevær. Etter en drøy times flytur landet vi i strålende sol! Ute var det hele 24 grader!!
Jeg skal si det gjorde seg med lunch på uterestaurant! Og etter lunch ble vi sittende i den herlige sommevarmen og kose oss med godt drikke:-)
 
Jeg viser dere et glimt i dagens Mandagstema, som er:
MOTLYS / BACKLIGHT
 
 
Da håper jeg DU har lyst til å delta på ukas Mandagstema!
VELKOMMEN!
  

4 kommentarer:

  1. Läcker bild! Det ser härligt läskande ut.

    SvarSlett
  2. Trevligt att du fick igång bloggen igen! Dina drinkar skulle jag gärna haft en varm sommarkväll!

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Skal gjøre mit beste ved å skaffe fram mottlys. Her er det bare gråvær, så det må nok noe kunstig til. Hyggelig med tur som fører en til sol og varme!
    Ha flott uke ;:OD)

    SvarSlett
  4. Nydelig motlys, ser så lekkert ut :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)