søndag 20. januar 2013

MANDAGSTEMA #73


Phuh! Denne helgen har omgangssyke herjet i hjemmet - ingen har sluppet unna! Formen min er heldigvis såpass igjen at jeg nå orker å skrive på et nytt Mandagstema :-)

Jeg går rett på ukas tema, som er:

BYLIV / CITY LIFE

Jeg satt forleden og bladde i bildearkivet, og kom over dette bildet her, som jeg tok i Chinatown - Bangkok.


Her er det en helt egen atmosfære! Alt fra dufter, lyder, varme osv..
Om et par uker reiser vi dit igjen. Vi lander i Bangkok, men reiser videre til andre steder i Thailand. Gjett om jeg gleder meg:o)

Da håper jeg DU vil være med på Mandagens fotoutfordring!
Velkommen til å delta!


6 kommentarer:

  1. Herlig bilde ... så typisk Bangkok. Skjønner godt du gleder deg!
    Ønsker meg tilbake igjen jeg også. Men det blir nok ikke på en stund. Jeg får heller nyte dine reisebilder så lenge :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Låter härligt att du ska åka till Thailand! Bangkok är ett stad där det sjuder av liv över allt.

    SvarSlett
  3. Hei, nå er det lenge siden jeg har kommentert her :)

    Håper du får en veldig flott tur til Thailand! :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Lots of great shots, thanks! :)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Liker godt bildet ditt. Har ikke vært der, men det er vel slik jeg kan forestille meg det må være på kveldstid.
    Bestandig artig å besøke bloggen din:)

    Grace-Jane

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)