søndag 9. desember 2012

MANDAGSTEMA # 70


God aften, god aften, mine damer og herrer! Det er duket for Mandagstema igjen!
Dette blir årets siste - jeg trenger en liten ferie.
(Mandagatema har faktisk gått nonstop i 70 uker, så jeg mener at det er greit med et ørlite opphold, hi hi!)

De fleste av Dere har sikkert lagt merke til at det har vært liten aktivitet på bloggen min de siste månedene.
Jeg sliter litt med psyken, samt at det har vært litt tøffe tak med sykdom ellers i familien, så jeg trenger en pause.
Nå vil jeg bruke resten av tiden frem mot nyttår til å slappe av med mann og barn.

Planen er at Mandagstema starter opp igjen Mandag 07.01.13 
Håper det går greit:-)

Søndagsmorgenen våknet vi opp til 20 cm. snø og 3 kuldegrader. Virkelig et vakkert syn! Jeg synes det passer bra med litt snø nå, slik at man kommer i skikkelig julestemning:-)
I tiden fremover blir det kakebaking og kakepynting, innpakking av julegaver og juletrehogst m.m... Ja bare kos og førjulsstemning vil jeg ha!

Jeg lar årets siste tema bli 
JULESTEMNING / CHRISTMAS SPIRIT






Jeg ønsker ikke God Jul riktig ennå - jeg kommer innom og blogger litt før jul selv om jeg tar pause fra Mandagstema;-)


19 kommentarer:

  1. Håper ting ordner seg for deg og dine NÅ , sånn at dere kan få en god og fredfyllt julehøytid ! Klem

    SvarSlett
  2. Jag vill önska dig en riktigt lugn och fin jul och en mysig tid innan dess med alla små och stora förberedelser. Glöm alla måsten och gör bara det DU och din familj tycker är kul och viktigt med julen, det viktigaste är att ha varandra. Ser fram emot nästa år med nya fotoutmaningar.
    Stor julkram från Lotta

    SvarSlett
  3. Ha en riktigt fin julhelg! Och välkommen tillbaka sedan med nya krafter!

    SvarSlett
  4. Vil ønske deg en riktig fin juleferie, måtte den bringe alt du ønsker og trenger. Så sees vi igjen i det nye året. :)

    SvarSlett
  5. Your Christmas cookies look delicious, I love homemade cookies!

    Have a great week,
    B.

    SvarSlett
  6. Jeg håber at du får en Rigtig God Jul og Et Godt NYTÅR sammen med din familie - Du fortjener at få det godt!!! Foruden tusinde tak for dit værtskab for forskellige Tema !! Tak

    Mariane
    http://www.starone.dk/bhome/?p=298

    SvarSlett
  7. Kos deg med ferietiden. Synes du gjør en fantastisk jobb med denne siden. Like spennende hver gang en kommer hit.
    Mange juleklemmer til deg og dine.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  8. Sender deg en varm juleklem, med ønske om en fredelig jul <3
    Klem

    SvarSlett
  9. Hej!
    Jag har försökt lägga en länk på måndagstema men den kommer inte fram men jag kan inte länka till den igen för då får jag reda på att den länken redan finns...
    Konstigt tycker jag men så är det.
    Nu tittar jag runt hos er andra.
    http://nakak71.blogspot.se/2012/12/mandagstema-julstamning.html

    Ha en bra jul!
    Kram Kakan

    SvarSlett
  10. Ha det gott och ta hand om dig och familjen.

    SvarSlett
  11. Jeg siger GOD JUL & GODT NYTÅR fra Aalborg, vi ses til næste år :)

    SvarSlett
  12. Hei
    Jeg ønsker deg og dine en flott julehøytid. Samtidig vil jeg takke deg for dine flotte mandagspåfunn, selv om jeg ikke har vært så god på å delta. Hos deg kan man finne blogger som ikke er så kjent, så takk for det.
    Kos deg med julebaksten og det som ellers hører til før jul.
    Desemberklem fra Anne Line

    SvarSlett
  13. Hei
    har laget meg en ny foto blogg og har sendt deg en mail ang å bli medlem hos fotoringen. Syns mandags-
    tema er så morsomt. Gleder meg til hver søndag kveld. Ikke alltid jeg får vært med men prøver så ofte jeg kan.
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Kos dæ med mann og barn nu, Helene, det er det førjulstia handler om.
    Bloggig får komme i annen rekke.

    Men må samtidig si at bloggen din er så fin og æ glær mæ masse til du starter opp igjen med innlegg fra Alt som er vakkert.

    Håper virkelig du blir helt frisk fra alle dine plager og så må æ bare tillføye at du er knalltøff som slutter og røyke oppi alt dette , du er virkelig et fint menneske, så kos dæ med familien din , klem fra mæ :D
    Lisbeth.

    SvarSlett
  15. Tusen takk for alle koselige kommentarer, Dere!!

    :-)

    SvarSlett
  16. Kære Helene,

    glædelig jul og godt nytår.

    Klem

    Amalie

    SvarSlett
  17. Ønsker deg og dine en kjempehyggelig god jul, Helene!
    Håper alt står bedre til med deg nå.
    Vi trenger en pause av og til!
    Klem fra Ann-Kristin

    SvarSlett
  18. Hei, söte du!
    Jeg og dataen har tatt en lang juleferie. (Internett fungerer bare når det selv vil, så det var en litt påtvunget "ferie).
    Og nå er julen på sett og vis over.
    Håper virkelig at du og dine har det bedre nå.

    Varme klemmer! /Ingrid

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)